söndag 24 oktober 2010

Syltmackor, spel och pussar

Det är vad min fina dag innehållit. David är söt som gör mina fuldagar så fina. Vi åt rostade mackor till frukost, mina var med ost och Davids med sylt. De såg fina ut. Sedan spelade vi det gamla klassiska "Vem där?"-spelet!

En annan fin sak är att jag fått en String-hylla (<-- klicka) av Jens! Så himla snällt! Tydligen hade han en som han tänkt slänga(!!) så jag fick den, bara sådär! Jag som letat efter en, som inte kostar en halv förmögenhet, hur länge som helst! Får gå förbi honom och hämta den när han kommer hem från solvarma Barcelona nästa vecka, och se om han blivit solbränd.

Och det kommer mera! Just nu är David på väg hit för nattmackor, pussar och övernattning hos mig för imorgon ska vi upp tidigt och gå på second hand-tur i stan. Jag håller alla mina tummar för att den fina a-formade jackan i rött hänger kvar!!! Vi ska försöka hinna med minst Beyond Retro, Zinken och Myrorna, Ropsten...kanske hinner med ett par till om inte vädret är för hårt och priserna för höga och vi för fikasugna.

P.s. Helgens planer om läger med konfirmanderna blev tyvärr inställda pga. personalbrist så jag och David åt middag hos en del av hans mysiga familj istället, vi blev friserade av hans femåriga lillebror dessutom! D.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar