onsdag 20 oktober 2010

Köra köra, I'm still in Africa...eller?

Körlektionen gick superbra, behövde fråga lite detaljer bara...typ var blinkersen sitter och sådär då. Nej, men det gick minsann himla fint för jag fick bara motorstopp en endaste gång och då hade jag svängt in på en lastplats så jag skulle stanna ändå. Well well, man lär sig av misstagen och det var riktigt skoj att få köra själv. En väldigt bra körlärare vågar jag nog påstå att jag hade också, trots att jag inte har någon annan att jämföra med. Han var grymt pedagogisk och förklarade allt i god tid och gick i genom alla saker väldigt många gånger. Klart nöjd och peppad för lektion två 1/11!

När jag kom hem bakade jag chackrutor till världens finaste Laura som fyller 20 år imorgon. Jag ska slå in dem i en randig ask, kanske bakar lite kolakakor med och slår in. Det är roligt att få något som är hemgjort tycker jag, mycket kärlek i det!! Och vad passar bättre en höstdag än att plocka fram lite småkakor och ta en fika?

1 kommentar: