tisdag 19 oktober 2010

Lite fint och lite fult

Idag har jag och David varit vid Zinkensdamm och hämtat ut jättefina bilder som han tagit. Jag gick in på Beyond Retro och hittade den finaste lilla röda kappa jag skådat tror jag. Kanske blir den min, i julklapp från mig själv, när lönen kommer...om den inte köpts av en annan second hand-dam förstås.

Jag liftade med pappa hem, han förhörde mig på vägmärken hela vägen hem för imorgon ska jag övningsköra för första gången och i förmiddags hämtade jag ut körkortsböckerna (för det är tydligen flera nu för tiden) oc´h övade hela tågresan in till stan.

07.40 är lektionen så jag bör nog sussa snart, men efter den är jag ledig resten av dagen. Egentligen skulle jag ha varit barnvakt men det blev flyttat till november istället. Både synd och lite skönt för då hinner jag baka småkakor som min vän ska få på sin födelsedag som är på torsdag!! Hoppas jag hinner göra något åt mitt risiga hår tills dess, alldeles för lång lugg...inte så fint.

P.s. Pappa har köpt en liten liten videokamera så huxflux stod jag och berättade om mitt stökiga rum medan han filmade, haha!. D.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar