tisdag 2 november 2010

Neonskyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna

Har nog lyssnat på nästan alla låtar Håkan någonsin släppt idag tror jag. Det får mig glad mitt i förkyldningen. Stora doser te, hångel, pepparkakor och mandariner har också hjälpt väldigt mycket. Är nog bara en riktigt god natts sömn ifrån piggheten nu hoppas jag för imorgon ska jag göra lite nytta och även äta middag med fina Marie och det ska bli väldigt trevligt!

Det är nästan lite småmysigt att ha någon att vara sjuk med, någon som sover bredvid en, pussar på en samt byter några baciller med en, haha. David är det finaste jag vet, men nu har han åkt hem till sin sida av Stockholm för att skriva hemtenta.

Just det ja! Jag har bytt hårfärg nu, det blev rött. Ska dock göra det ännu lite rödare om ett par veckor, när det fått "vila" lite, tror jag. Jag trivs! Bild kommer så småningom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar